Børn begyndere
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Ansvarlig træner: Nete Hjælpetrænere: Katrine
Pris: 200 kr pr kvartal

Målgruppe: Børn fra 6 år – 12 år som er nye til judo.

Målgruppe: Børn fra 6 år – 12 år som er nye til judo. Beskrivelse: På dette hold lærer vi de grundlæggende principper i judo i trygge rammer. Vi øver kast, vendeteknikker og udvikler vores selvkontrol og i løbet af sæson lærer børnene at kæmpe med hinanden. Der bliver også leget en masse for at videreudvikle motorikken og samarbejdsevner. Mens børnene lærer judo, vokser deres selvtillid. Der gradueres i slutning af sæsonen.

Tid/Sted
Tirsdag 17:00-18:00 Frederiksborgcentrets judo dojo, Judo

Hillerød Judoklub      FrederiksborgCentret      3400 Hillerød      tlf: 41704252