Graduering 2020
10.10.2020 kl. 10.00 - 10.10.2020 kl. 18.00
Hillerød judoklub

Kære alle !

Alle klubbens medlemmer inviteres til graduering:

Det bliver lørdag d. 10 oktober, kl. 10
(Det er weekenden inden efterårsferien)

Vi inviterer derfor alle til at komme både støtte op om jeres/dit barn/børn, men lige så meget at se de andre graduere og have en rigtig hyggelig dag !
Rækkefølgen bliver minijudo, begynder hold, øvet hold og voksenholdet til sidst. Der kommer en mere præcis tidsplan senere.

Efter gradueringen vil man kunne gå ovenpå i ‘tutten’ og alle børn vil få en slikpose. Der vil man også kunne købe kage, kaffe, sodavand og pølsehorn.

Prisen
50 kroner
Vi vil have både snip og bælter klar til, når man er blevet gradueret

Senest den 3 okt.

Hjælp søges !
Vi vil meget gerne give en god oplevelse til vores medlemmer og har derfor brug for netop din hjælp! Vi skal både have nogle til at bage kage, hjælpe til i cafeen, flytte stole og rydde op. Derfor må netop du meget gerne melde ind hvad du kan bidrage med, da det ellers er vores trænere der skal stå for alt, hvilket tager fokus væk fra børnene, hvilket vi ikke ønsker.
Kom meget gerne til Nete og fortæl på 60716093 el. netedeh@hotmail.com og sig hvad du kan hjælpe med. Tak.
Vi sætter stor pris på din hjælp
Hillerød Judoklub